Ao leuk dag 2.

22 augustus 2014 - Ko Tao, Thailand

Vannacht een vreselijke nacht gehad want Sterre hadden overduidelijk fietsen geen erkeerds gegeten en dat hebben we duidelijk geweten! Voor ons voorlopig niks met banaan meer. Geen oog dichtgedaan dus. Vanmorgen dus maar rustig aangedaan. Peter is wel een stuk gaan wandelen op zoek naar een supermarkt (hier is dus echt zowat niks hè, op dit strandje). Dan moet iker ook nog bij vertellen dat er ook nog een hele klim voor nodig is om uit dit dal te komen. Het wad dus nog een hele tocht. Hierna zijn Peter en ties alvast gaan zwemmen. Sterre wilde wel maar moest het van ons nog even rustig aan doen dus heeft ze het hele boek dat ze van het andere Nederlandse meisje gekregen had al uit. Dus nu heb ik niet alleen Ties maar ook Sterre achter mijn ereader aan. Nou ze hebben in ieder geval genoeg gelezen! Vanmiddag zijn wel nog met zijn allen gaan snorkelen. Vandaag waren er veel duikscholen aan het oefenen hier in de baai. Had ik graag aan meegedaan maar het snorkelen in ook fenomenaal! Ook super dat de kinderen het ook zo geweldig vinden. We hebben Ties uiteindelijk met moeite uit het water gekregen aan het einde van de dag.
We zijn maar even naar het andere restaurant gegaan voor alle zekerheid. En geen verse bananenshakes genomen. Ook hebben wel nog een nachtje extra bijgeboekt in dit hotel en morgen naar een ander gedeelte van koh tao voor een overnachting meer in het centrum te zoeken. We beginnen langzamerhand helemaal door te krijgen hoe we het aan moeten pakken. Dus zelf regelen en niet via een bookingssite. Scheelt heel veel geld. Waar we dachten dat het lastig zou worden om op koh tao een vrij plekje te vinden (op de 3 eilanden koh samui, koh phanang en koh tao is het nu in het regenseizoen erg goed vertoeven) valt dat dus best nog mee. Het in iets lastiger als je met zijn vieren bent en samen op 1 kamer wil. Maar ook dat is steeds gelukt. Ondertussen zijn we ook stiekem de terugreis al een beetje aan het plannen want dat zit er uiteindelijk ook aan te komen. En ik wil graag aan het einde Bangkok nog induiken om nog wat leuke snuisterijen te kopen. (Een voordeel van reizen met maar 2 grote rugzakken, je kan geen onzin onderweg kopen want dan sjouw je je een breuk). Maar dat moet natuurlijk nog wel gebeuren!

1. Jan en berna:
    22 augustus 2014
    Hallo allemaal. We zijn in NWH.de voordeur is bijna dichtgegroeid.Monty weer zijn eigen bedje en Jan heeft TV. Het was weer petweer vandaag.VOorzichtig zijn
    , die laatste dagen Groetjes.
  2. Saskia:
    22 augustus 2014
    Hoop dat Sterre gauw beter wordt! Maar jeeeeeeeeetje wat een avontuur, wat een ervaring! Echt super gaaf! Tot gauw lief vriendinnetje.
  3. Ilse:
    23 augustus 2014
    Oh wat vreselijk sneu voor Sterre, maar snel beter worden meisje dan kan je weerverder genieten van jullie super vakantie.
  4. Henk:
    24 augustus 2014
    Wanneer mag ik?
  5. Maureen Duivenvoorde:
    25 augustus 2014
    Ahh die Sterre, wat sneu voor haar.
    Ik hoop dat ze snel op zal knappen.
    Ik ga nog even verder lezen en genieten van jullie bijzondere verhalen, geweldig!
    Veel plezier nog!