Nog steeds in ao leuk. Leuk hier hoor.

24 augustus 2014 - Ko Tao, Thailand

Ja, ja, we bevinden ons nog altijd op het uithoekje van dit eiland. We hebben het hier nog best naar onze zin. Gisteren hebben we een bezoek gebracht aan sairee beach, het hoofdstadje van dit eiland met het langste strand. Daar bevinden ze zich de meeste winkeltjes, restaurants, duikscholen en hotelletjes. Want het idee was eigenlijk om daar nog een nachtje te verblijven. Alleen het viel erg tegen. Het was druk, niet zo mooi en rustig (ok en afgelegen) als het plekje waar weer nu zitten. Dus hebben we er een gezellig middagje van gemaakt en lekker gegeten bij een gezellig tentje. En nog naar een massage salon geweest met zijn viertjes. Sterre en Ties gingen voor de voetmassage, Peter voor de oliemassage en ik kreeg een Thaise massage. Nou en dat heb ik geweten. Dat ging er behoorlijk heftig aan toe! Maar dat was nog niks vergeleken met die arme Peter en zijn oliemassage. Want Peter trof een nogal robuuste Thaise die het maar niks vond dat Peter een oliemassage kreeg en hem behoorlijk alle hoeken van het salon liet zien. Hahaha. Het enige wat ik hoorde was: "No relax sir, You no relax". Terwijl Peter dubbelgevouwen werd met het Thaise vrouwtje op zijn rug. Geweldig! Hij kwam geradbraakt naar buiten. En die dames hadden een hoop lol! We hebben het vervoer van koh tao naar Bangkok geregeld voor dinsdag. Dat wordt een echt reisdagje. We hebben besloten dat in een ruk te gaan doen. Met de boot en de bus. De nachttrein wilden we eerst doen maar dan hadden we tussen de boot en de trein uren moeten wachten en waren we heel vroeg in Bangkok aangekomen. Dus dat wordt even doorbijten dinsdag en dan de laatste dagen Bangkok. Vandaag waren we behoorlijk vroeg op. 7 uur in toch geen tijdstip? Dus we hebben nog even lekker liggen lezen, computeren, tekenen en Peter is alvast wezen zwemmen. Hij heeft nog een Barracuda gezien. En vanmiddag zijn we met zijn allen nog een duik gaan nemen. We zaten nu bij een gedeelte van het koraal waar het wemelde de vissen. Prachtig. En vanavond lekker wezen eten bij het restaurant vlak naast ons huisje waar ik soms wat Internet van af kan tappen. De wifi werkt hier sporadisch. Dat is wel een nadeel. Maar eigenlijk hebben ze overal in Thailand (waar wij zijn geweest dan) wel wifi. Goed geregeld!

1. Jan en berna:
    24 augustus 2014
    Nou, dat had ik wel willen zien. vloekte hij niet? Wat ziet het eten er weer lekker uit. En de kinderen zijn ook heerlijk hun ding aan het doen. Shirley, ik benijd jullie. Wat is dit een heerlijke vakantie zeg.
  2. Maureen Duivenvoorde:
    25 augustus 2014
    Hihi die Peter, geweldig!
    Nou heeft hij dat ook eens meegemaakt!
    Goede reis naar Bangkok! X
  3. Natasja:
    25 augustus 2014
    Hahaha die peet!! Lachuh! Nou goeie reis naar bangkok! Kun je daar nog ff los gaan shir!! X
  4. Henk:
    25 augustus 2014
    Heeft Peter nog gebofd dat die Thaise juffrouw niet over zijn rug is gaan wandelen! Op facebook zag ik iemand die zei dat je daar beter kunt blijven ...... is niet waar, hoor! Kom maar lekker weer naar huis. Nederland is zo slecht nog niet.
  5. Yet:
    26 augustus 2014
    Geen foto van de masseuse gemaakt?
    Mijn mannie zou er niet aan moeten denken!