Shirley

Foto’s:
122

Over ons

Wij zijn: P. S. S en T. Wij zijn een gezinnetje uit het Wilde Westen van Nederland. Elk jaar is het weer een heel gepuzzel waar we heen gaan op vakantie na onze huwelijksreis op Mauritius met onze kids S en T (toen 5 en 2) hadden we dit jaar weer zin in een groot avontuur. Aangezien ik (S) geen keus kon maken heeft P maar gewoon geboekt. Na van de schrik bekomen te zijn heb ook ik er heel veel zin in! Thailand is namelijk al jaren ook een droom van mij! En nu gaan we het beleven!

Onze S is dan 11 jaar, dol op dieren behalve insecten (!!). Is dol op spanning (achtbanen, parasailen, bungeejumpen) en past zich vrij makkelijk aan.

T is dan 8 jaar, houdt erg van computers, gruwelt van rijst (!!), Is geen daredevil maar wel heel zorgzaam en geniet van de kleinste dingen.

Over onze reis

Dit jaar gaan wij als gezinnetje backpacken door Thailand, we maken een grove planning. Alleen de eerste 2 nachten hebben we een hotel gereserveerd. Verder wordt het een groot avontuur!